Followers

03/01/2013

Kosmiczne legginsy

Zakupione na allegro od wwwszokmodapl. Upolowałam na licytacji, wyszło mi ok 50 zł z wysyłką. 

Od razu uprzedzam, że zdjęcia są robione na szybko i moje nogi do wyjściowych nie należą.


Ogólnie jestem zachwycona. Spodziewałam się cieniutkiej chinolskiej szmaty, która zrobi mi z nóg Czarnobyl i będę wyglądać jak przeciętny mieszkaniec USA, a tu niespodzianka tragedii nie ma. Fakt faktem, nogi to ja mam i idealnie nie jest, ale obalam mit, że akurat te pogrubiają. Co lepsze rozmiar uniwersalny na prawdę jest uniwersalny, a nie XS/S. 


Wzór nie jest rozpikselowany, szkoda tylko, że wzór nie zgadza się na szyciach. 


Widzę tylko jeden minus; przy moich krótkich nóżkach materiał marszczy się pod kolanami. 

9/10 i zbieram na kolejne, tym razem bardziej niebieskie ^^

1 comment:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...