Followers

16/10/2013

Ch-ch-ch-ch changes!

W końcu po ponad miesiącu mój pokój jest gotowy do mieszkania. Nowe tapety, regały, podłoga, do tego lekkie przemeblowanie, kilka nowych dodatków... Większość zmian nie była planowana ("w praniu" okazało się, że tapety nie można pomalować i trzeba położyć nową), ale jestem bardzo zadowolona i myślę, że dobrze będzie mi się tutaj mieszkało :)
Dosłownie trzy zdjęcia ozdobników, więcej będzie kiedy w końcu znajdę czas na porządne posprzątanie pokoju, a niestety studia zżerają mi prawie cały czas.


Dali's clock and my old raven

R2D2, my new skull Egdar in my gogles, top hat and little pand playing with ball

Zoidberg and Mr. Toothie plushiesh I won and bought on fantasy convention (probably I'll write post about this event)


Translation:
Finally after a month my room is ready to living in it. New wallpapers, bookshelves, floor plus little furniture reorganizations, few new decorations... Bigger part of changes wasn't planned (during renovation we find out that old wallpaper can't be painted) but I'm really satisfied with it :)
I promise I'll take more photos, but I must generally clean my room, but unfortunately I must pay all my attention to my studies 

4 comments:

  1. Kiedy zapraszasz na zwiedzanie?:P

    ReplyDelete
    Replies
    1. jak "współlokator" gdzieś wyjedzie albo kiedy kupię drugiego pada, żeby można było w Soul Calibura i Tekkena grać :D

      Delete
  2. Fajny jest ten wiszący zegar, sama się nad nim zastanawiałam, ale jakoś nigdzie mi nie pasował :D

    ReplyDelete
  3. Ten zegar wygląda cudownie *o* Kiedy będę urządzać niedługo od podstaw swój pokój/mieszkanie to zastanowię się nad podobnym, bo podbił moje serce :D I jeszcze do tego kruka pasuje idealnie~

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...