Followers

14/07/2011

Wolne, wolne ^^

Jakoś ostatnio nie mogę się zebrać, żeby coś naskrobać. Nie ma dziadka, wyjechał razem z rodzicami na wakacje, więc mam "wolną chatę", a raczej mieszkanko. Przesiaduję ze znajomymi, słucham muzyki, oglądam filmy. Niedługo pewnie spłodzę coś konkretnego, jak na razie kombinuję z biżuterią, niedługo na Cog Manufacture będą tego efekty.

Niestety ktoś wynajął domek do którego mieliśmy jechać ze znajomymi. Co oznacza, że mogę się jedynie obejść smakiem szampana w wannie z hydromasażem :(

Jako bonus zdjęcia z Sariel ^^




Sariel próbowała mnie zlolicić, jednak średnio były na to środki. Zwłaszcza brak halki był dość doskwierający.
Może przy lepszych warunkach dam się zlolicić jeszcze raz, ale na razie pozostanę w moim bliżej nieokreślonych ciuchach ;)

Ach! No i dwie nowe pary butów do kolekcji ^^
Demonia-08s
 I zwykłe brązowe botki na delikatnym obcasie.


Mam wielką, wielką prośbę!

Mam multum ubrań do sprzedania i potrzebuję pieniędzy, bo marzy mi się wyjazd na forumowy meet. Poza tym zbieram na wakacje i Metal Hammer Frestival (JUDAS PRIEST!).
Jeśli ktoś coś ode mnie kupi to będę niesamowicie szczęśliwa!

1 comment:

  1. Skąd ta sukienka w panterkę? Śliczna

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...