Followers

20/07/2011

Plan finansowy

Stwierdziłam, że jeśli coś sobie zapiszę to jest większa szansa, że to zrealizuję. A jeszcze większa jeśli gdzieś to "opublikuję", także:

Plan finansowy na nieokreśloną ilość czasu, którego mam zamiar się trzymać (oby...)
I
  1. Nie przewiduję wydatków nadprogramowych.
  2. Dopuszczam wydatki na wyjścia do pubów, jednak bez szaleństwa

  3. MAM UBRANIA! Naprawdę nie potrzebuję więcej.
  3a. Wyjątek może stanowić TANIA spódniczka.
  3b. Kolejny wyjątek mogą stanowić jakieś piękne buty, które są mi potrzebne. X para szpilek odpada.
  3c. Jeszcze jednym wyjątkiem może być BARDZO TANIA torebka.
  3d. Książki z promocji również stanowią wyjątek.
  4. Biżuterii mam wystarczająco dużo.
  5. Żadnych tshirtów - i tak ich nie noszę

II
  1. Muszę odłożyć co najmniej 100 zł na wyjazd w sierpniu.
  2. Nie mam żadnych naglących wydatków na już (nie licząc materiałów do wyrobu biżuterii) dlatego mogę odłożyć trochę pieniędzy.
  3. Do końca października muszę kupić:
  • buty na zimę - Demonia Crypto-301 lub czarne Camele

  3. Na co będę odkładać (kolejność dowolna):
  • dredloki
  • tatuaż
  • nipple piercing
  • paleta cieni do powiek
  • porządny overbust
  • kolejne Demonie Charade
Koniec. Jak coś mi przyjdzie do głowy to dopiszę.
Teraz tylko potrzebna mi wytrwałość i brak pokus.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...