Followers

20/12/2013

Spooky gifts

Today I've recieved gift form second SpookyFashion Christmas gift exchange.
My lovely Santa (go check her blog!) send me beautiful handmade necklace <3


I love how the necklace was wrapped in beautiful paper I totally suck at packing presents (they look more like mutants not like gifts) so that's big "wow" for me. And this brown ribbon, I'll definitely made some bows buckles from it.


I love antique gold jewellery, I think it's more oryginal and unique than silver. And as you know I'm in love with octopusses so it's perfect gift for me.

and close up
SpookyFashion is in polish do this message is unfortunately only for people from Poland :(

Jeśli za rok też chciałabyś/chciałbyś wziąć udział w świątecznej wymianie prezentów dołącz do naszej małej Spooky społeczności już dziś :) Nie gryziemy, a można z nami podyskutować na wiele ciekawych tematów, poczytać recenzje czy dowiedzieć się o nowościach ze świata alternatywnej mody :)

klik w obrazek

Przypominam jeszcze o tym, ze zbieram żebrolajki pod tym zdjęciem >>klik, klik<<. Nie uważacie, że buty Hadesu idealnie pasują do tego naszyjnika? :3



2 comments:

  1. Bó, ja nie brałam udziału, bo stwierdziłam, że jestem za krótko .:<
    *lubi dawać prezenty*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wbrew pozorom rok szybko zlatuje, pamiętam jak rok temu szykowałam prezencik dla Margoth ^^

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...