Followers

14/12/2013

Liebster Blog Award vol.3

Nominację do Liebster Award otrzymuje się od innego bloggera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która "Cię" nominowała. Następnie Ty nominujesz (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań, Nie wolno nominować bloga, który "Cię" nominował.



O ile dobrze liczę to już trzeci raz <3 Tym razem bardzo dziękuję Koseatrze <3 
Ostatnio nie mam czasu na pisanie regularnych postów, które byłyby w jakikolwiek sposób interesujące, więc chociaż wypełnię przerwę w pisaniu małym tagiem. Jednak obiecuję, że w przerwie świątecznej postaram się trochę nadrobić i pojawi się kilka recenzji m.in. cudownego żukosoczkowego gorsetu z Corsetry & Romance, który możecie zobaczyć w tym poście.

No to lecimy z odpowiedziami:

1. Co sądzisz o blogu, od którego otrzymałaś nominację? 

Blog Koseatry jest bardzo fachowy, a zarazem ciekawy. Podoba mi się sposób w jaki piszesz, opisujesz wszystkie techniczne sprawy o których większość laików nie wie, ale równocześnie w bardzo przystępny sposób je tłumaczysz. Żałuję tylko, że nie dodajesz postów częściej :)



2. Kiedy potrzebuję wsparcia udaję się do ...

Mojego Lubego, zdecydowanie

3. Nie znoszę kiedy ludzie...

Nie myślą. Już nie mówię o głupocie, bo czasami jest ona fascynująca (któż nie ma ubawy podczas oglądania faili?). Jednak panie stojące z rozłożonym parasolem pod wiatą przystanku, ludzie idący pod prąd, rowerzyści jadący po chodniku kiedy obok mają ścieżkę rowerową itd. Na prawdę chwilka pomyślunku nie boli, a wielu ludziom ułatwi życie.



4. Pozytywną energię czerpię z...

Wyspania się. Jeśli jestem zmęczona to od razu zamieniam się w Grumpy Cata.



5. Mój ulubiony film to...

Jeden jest baaaaaardzo ciężko wybrać, ale ograniczę się do 2013 roku w którym niezaprzeczalnym numerem 1 jest Pacific Rim! Gigantyczny robot naparzający gigantyczną jaszczurkę tankowcem, może być coś lepszego?! Już nie mogę doczekać się najnowszej Godzilli, która w 2014 wejdzie do kin!



6. Moja ulubiona książka to...

Tutaj znowu ograniczę się do 2013. Ciężko wybrać mi tylko jedną, bo większość książek z którymi miałam w tym roku styczność była bardzo dobra, ale chyba najmocniej wciągnęłam się w cykl "Metro 2033". Planuję post podsumowujący książkowo 2013, więc na pewno napiszę tam więcej o moich faworytach i rozczarowaniach.



7. Swoją radością dzielę się...

Na pewno z Lubym, ale poza tym jestem aspołecznym stworzonkiem, które cieszy się i smuci w samotności.

8. Jakiej muzyki słuchasz najczęściej?

Ostatnimi czasy odeszłam trochę od klimatów ekstremalnie metalowych, chociaż nie mogę powiedzieć, że to czego słucham jest popularne i wykonawcy istnieją gdzieś w świadomości przeciętnego Kowalskiego. Ostatnio słucham dużo wokalistów (i ich zespołów; Nicka Cave, David Bowie, Iggy Pop), szeroko pojętnej muzyki elektronicznej (Combichrist, soundtracki z filmów, Kraftwerk - ich koncert był przegenialny!), czegoś co zwie się muzyką steampunkową, rocka gotyckiego, space ambientu... Ogólnie mieszanka wybuchowa, jeśli ktoś jest bardziej zainteresowany moimi gustami muzycznymi zapraszam na last.fm.



9. Gdybym mogła zostać jakimś zwierzęciem, to byłabym...

Kotem albo leniwcem, oba bardzo mi odpowiadają



10. Moja ulubiona postać historyczna to...

Grigorij Rasputin, Nikola Tesla, Vlad III Palownik, Elżbieta Bathory



11. Gdybym mogła wybrać dowolny zawód byłabym...

Indianą Jonesem ^^ A z bardziej realnych to chciałabym mieć jakiś własny biznes np. księgarnię/księgarnię połączoną z pubem lub cat cafe czyli kawiarnię w której można bawić się z kotami ^^  Jeśli nie słyszeliście o ostatnim tutaj jest filmik http://www.youtube.com/watch?v=HJVYHHCoAU8



Nominacje:

http://vi-creates.blogspot.com/

Moje pytania:

1. Co sądzisz o blogu, od którego otrzymałaś nominację?
2. W jakim kraju chciałabyś mieszkać?
3. Z jakim zwierzęciem utożsamiasz się?
4. Fantastyką poniżasz rzeczywistość czy rzeczywistością fantastykę?
5. Facebook, Tumblr, Twitter, Pinterest... Portale społecznościowe to dobry "wynalazek", który pozwala nawiązać nowe znajomości i/lub utrzymać stare czy strata cennego czasu?
6.  Pozostając w temacie; masz tumblra? Jeśli tak to podaj adres
7. Gdybyś miała możliwość wolałabyś cofnąć się do dzieciństwa czy zajrzeć w przyszłość i zobaczyć jak potoczy się Twoje życie?
8. Ostatnio prosiłam o rekomendacje książkowe, tym razem może polecisz mi swojego ulubionego artystę?
9. Wolisz podróżować samochodem, rowerem, a może publicznym transportem (tramwaj, autobus, pociąg)?
10. Nie wyobrażam sobie wieczoru bez...
11. Malutkie podsumowanie; uważasz 2013 za dobry czy zły rok?

1 comment:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...