Followers

04/10/2011

Nowe dzieci

Uff, czasu mi zabrakło na zaglądanie tutaj, a podejrzewam, że teraz nie będzie lepiej. Zwłaszcza, że w studiowaniu przeszkadza mi Wiedźmin 2 *.* Chyba zacznę odkładać na nowy komputer, żeby u mnie działało. Wtedy nie musiałabym ciągle pożyczać laptopa od rodziców.

To wracając do tematu; nowe dzieci. Udało mi się wymienić moje Demonie Charade 08 na 26 i jestem z tego bardzo zadowolona. Różowa plecionka nie pasowało do moich ciuchów, a koronki i kokardki są absolutnie urocze ^^




Do tego wczoraj w lumpie znalazłam kolejną parę szpilek, tym razem są KISSowe srebrne. W sumie nie wiem do czego będę je nosić, no ale butów nigdy za mało ^^" Szkoda, że są troszkę podniszczone, ale myślę, że uda mi się to ładnie ukryć.





No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...