Followers

18/10/2011

2000 spraw bieżących

Łuhu 2000 odwiedzin to wypadało by w końcu coś napisać. Może to nie jest dużo (spadaj Sariel <3), ale ja i tak się cieszę ^^

Strasznie dużo się dzieje. Na studiach dowalili nam i postanowiłam sobie zrobić rok przerwy, a potem zacząć 2 zupełnie inne kierunki. Teraz namiętnie szukam pracy, proszę trzymać za mnie kciuki, bo byłam na rozmowie o pracę, która bardzo mi odpowiada ^^"

Chwilowo nie mam zdjęć, nie mam nowych butów/ciuchów (to się raczej nie zmieni, bo odkładam na nowy komputera, a dodatkowo zbliżają się święta), remont prawdopodobnie zakończył się, bo nikomu nie chce malować się szaf i nadchodzi zima.

Ostatnio dużo czytam, załatwiłam kilka Lemów (do tego amerykańską ekranizację "Solaris", tra-ge-dia, absolutnie nie polecam), Dukajów, papierowe wydanie wierszy Burtona, a teraz udało mi się pożyczyć "Grę o tron" i wedle moich oczekiwań jestem zachwycona ^^

Na koniec trochę inspiracji halloweenowych, bo muszę wykombinować jakiś strój, a póki co mam tylko pająka.




 



Btw. http://goddessofdoom.tumblr.com/ dorobiłam się tumblra ^^"

3 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...