Followers

15/06/2013

PaperCats mat

W końcu udało mi się trafić na moment kiedy była dostawa na PaperCats, a ja mogłam sobie pozwolić na wydatek.
Matowy underbust XS z najnowszej dostawy. Nie posiada panelu kryjącego, usztywniany 18 stalowymi spiralnymi fiszbinami.
Miałam ten samo model z jednego z pierwszych rzutów i muszę przyznać, że sklep zrobił niesamowite postępy. Mimo zasznurowania prawie do końca (co zresztą zdziwiło mnie, bo silver v2 nawet po kilku założeniach ma sporą przerwę w sznurowaniu) gorset jest bardzo wygodny, nie odczuwam żadnych niemiłych skutków ubocznych nawet podczas jedzenia i picia.
PC po raz kolejny utwierdziło mnie w przekonaniu, że na ich towary warto czekać, bo nie rozczarują :)

10/10! i nie mogę się doczekać następnych zakupów na PC


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...