Followers

12/06/2013

Iron Fist Abbey Dawn

Tym razem to Luby "zrobił mi dzień", a raczej niesamowitą niespodziankę na zbliżające się urodziny, mianowicie dostałam moje trzecie Iron Fisty. Tym razem jest to model z kolekcji Avril Lavigne (mam do niej stosunek absolutnie obojętny, ale buty zaprojektowała ładne) model Dirty Girl Court w kolorze srebrnym.



Kolejny raz przekonałam się, że IF to jedne z najwygodniejszych butów jakie miałam okazję nosić. Mimo ostrego czubka (przynajmniej w mojej opinii taki jest) buty są bardzo wygodne i nie obcierają (!)



Czaszki są bardzo solidnie i ładnie przyczepione, ogólnie buty są bardzo dobrze wykonane.

Kolejny raz 10/10 i jak tak dalej pójdzie zostanę Iron Fistowym brandwhorem

2 comments:

  1. Pytanie z innej beczki: jakie lumpeksy w Poznaniu polecasz? c:

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zdecydowanie ten w wieżowcu na Powstań Narodowych 1 lub 2

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...